Wednesday, April 25, 2012

Pengagung bung nuar - insaf sajalah


Salam, 

Jika ada kalangan pendukung kebejatan dan kemunafikan bung nuar masih tegar mempertahan juara lendir pujaan hati mereka itu, kembalilah sejenak kepada sejarah. Bung nuar inilah juara lendir terhebat yang masih berjaya menyekat kelancaran berfikir para pengagum beliau dan juga tangkal pelindungnya, n.ajis 65K. 

Ambil iktibar sedikit dan bukalah minda anda yang telah tersumbat dengan lendir dan kahak pekat idola anda itu dengan membaca fakta-fakta di bawah:- 

1. Semasa PRU yang lepas, gambar-gambar pejuang pluralisme dan keselamatan negara zionis yang bermata lebam dimanipulasi sepenuhnya oleh para pecacai murahan mereka kununnya itu kerja Tun Tun Dr. Mahathir dan UMNO. Tapi bacalah kenyataan TS Rahim Noor mengapa dia TIBAI si munafiq tersebut di sel beliau tanpa arahan sesiapa pun. Dengan teknik super-imposed, gambar-gambar mata lebam juara lendir diubahsuai supaya ternampak kununnya dia dizalimi kerajaan. Mana hadi yang berkata bukti gambar dan mesin besi tidak boleh digunakan, pada waktu itu? 

2. Juara lendir ini, di atas ketakutan dirinya yang mengetahui perlakuan sumbangnya, awak-awal membuat tuduhan pre-emptive menyatakan beliau disuntik kuman HIV dan telah dijangkiti. Tetapi pecacai-pecacai murahan beliau tahukah bahawa kuman HIV hanya boleh dikesan selepas 2 tahun seseorang itu dijangkiti hasil hubungan seks rambangnya? Bukannya sekali suntik saja sudah kena penyakit AIDS. Pelajarilah bagaimana sistem imuniti tubuh berfungsi menentang patogen. Bini si juara lendir ni nama saja doktor, tapi sama-sama terlibat menipu dan memperdaya rakyat. Kalu emak dan bapak penipu, apatah lagi anak-anak yang mereka lahirkan? 

3. Saya masih ingat dakwaan juara lendir ini disuntik racun arsenik,kununnyasudah nazak dan nyawa-nyawa ikan. Kelakarnya, pecacai-pecacai murahan juara lendir ini terus melompat dan mengamuk sakan tanpa mengetahui bagaimana biotransformasi arsenikdi dalam organ-organ vital mereka yang terkena racunnya. Iqraq, masih ada masa, bacalah yang benar. 

4. Banyak lagi benda yang juara lendir ini menipu, sampai sekarang jam tangan dia yang dia kata ada dalam simpanan bininya tidak dapat dibuktikan kebenarannya sampai sekarang. Malangnya, pecacai-pecacai murahan ini masih tegar mempercayai dan tak berani langsung meminta bukti untuk mendapatkan kebenaran. 

Cukup-cukuplah bermain dengan nikmat dunia, akhirat itu benar, dan janji syaitannak menyesatkan umat manusia itu juga benar. Bacalah sejarah, ulamak sebenar yang berjuta-juta kali lebih alim dan hebat daripada n.ajis 65K dan tidak pernah memfitnah Allah SWT itu pencarut dan pemaki hamun pun tersungkur dengan godaan iblis dan syaitan, apatah lagi politikus murahan seperti n.ajis 65K dan juak-juak penganut parti ajaran sesatnya itu? 

Tepuk dada, tanya iman. 

Wallahu'alam.

oleh:

damarwulan

No comments:

Post a Comment