Thursday, April 11, 2013

Sokong Islam Anda Selamat Sokong Pas Anda Sesat

PAS bukan parti yang mempertahan Islam pun. Abdul Hadi Awang senantiasa berkluk klek sepanjang kerjaya politik beliau. Sebelum memenangi pilihanraya DUN Terengganu dulu, sibuk dia menyalak sana sini mengatakan jika PAS menang saja malam keputusan pilihanraya, hudud aan dilaksanakan sebelum ayam jantan berkokok keesokan paginya.

Lantas Allah S.W.T. memberi kemenangan kepada PAS bagi membolehkan rakyat Terengganu melihat kebenaran. Abdul Hadi Awang kemudiannya mendakwa hudud hanyalah 0.0001% sahaja di dalam al-Quan dan tidak terdapat gesaan untuk melaksanakannya sehingga negara memelihara kebajikan rakyat.

Dan beliau mengatakan tiada disebutkan di mana-mana surah di dalam al-Quran kewajipan mendirikan negara Islam.

Habis mengapa sewaktu hendak menjatuhkan kerajaan beliau mendakwa perkara-perkara yang tidak benar itu? Sehingga ramai yang terpengaruh memulaukan kenduri kendara, mengharamkan sembelihan orang UMNO, solat berasingan dua imam, perceraian suami isteri akibat ba'iah dan perbalahan keluarga, tragedi Memali dan banyak lagi hasil pembohongan dan dakyah Abdul Hadi Awang.

Siapa yang sanggup memikul kesemua dosa-dosa ini? Orang-orang PAS yang masih bersekongkol dengan Nik Abdul Aziz dan Abdul Hadi Awang lah. Kecuali mereka semua sedar dan insaf dan menolak PAS kerana cintakan Islam yang sebenar, yang didakwahkan oleh Rasulullah S.A.W. untuk rahmat serata alam.


damarwulan@mykmu

No comments:

Post a Comment